Orientering

Jag är ungefär död nu! Vi hade orientering med skolan i Pålsjö-skog, och där yrade vi omkring ett tag. Det var meningen att man skulle springa en och en för MVG, och det gjorde jag i början också. Men jag kom ikapp Frida efter en liten stund, så det blev liksom automatiskt att vi sprang tillsammans. Det tog 31min för oss att samla in 9 kontroller, inte så farligt ändå. Haha! :)



Nu ska jag logga in på msn, sen läsa lite bloggar.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Mia

Svara gärna på mina frågor i mitt inlägg så jag kan få tips på olika bloggar att följa. Berätta vad din handlar om så kanske du blir en av dem =) Hade varit schysst med lite tips ;P

2009-05-20 @ 18:55:04
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0