Oaktiv

Hejhej!
Känner mig minsann och dar' lite oaktiv här på bloggen
.. om det nu finns något ord som heter så? Ja, vad vet väl jag!
Väldigt trevligt igårkväll, sköna typer. Fast hade nog ändå inte bangat Ekebo, HAHA!
Imorse blev det upp och ta in hästar från hagen, sen bara hem. Hade velat ut och sola, men vår trädgård är helt öppen, så vem som helst kan kika in. Och jag har ingen större lust att visa upp min vita kropp och osminkade face för fler än vad som är nödvändigt, hehe.


Ja, hon behöver väl knappast ridas. Hon motionerar sig själv så bra iaf!


Snart blir det stallet igen, men Piggy ska nog ha vila idag, så det går snabbt. Sen hem igen, och kanske ut med Jonna eller någon annan trevlig? :) Så är det iaf enligt mina idéer!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0