Latmask & Godisgris

Hejhej! :)
Idag vaknade jag fem i halv åtta
. Väldigt roligt med tanke på att jag måste springa till bussen fem över halv för att hinna med femman. Attsiken! Så ja, det va bara att masa sig upp, och ungefär rusa runt i hela huset för att få med alla grejer och allt. Och ja, mitt utseende ska vi inte snacka om. Håret i en jäkla tofs mitt på huvudet och ingen mascara, roligt värre.

Sen ta bussen hem med Jonna redan vid tolv, eftersom vi hade sån halv hemstudiedag idag. Då får vi gå hem efter lunchen, och så ska man jobba hemma istället. Det går ju.. eh.. SÅ bra!
Jag och Jonna va så godissugna när vi kom hem så vi stack och köpte godis. Herregud. Jag har ätit godis fredag-lördag-söndag-måndag-tisdag nu. Jisses. Måste verkligen dra ner på mitt godisätande. Det är inte bra för varken plånboken eller kroppsformen.


Hoppsan, där trillade mobilen in på ett hörn också.


Nu ska jag fika, sen stallet!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0