Igår!

Hej hopp!
Blev som sagt inte så mycket bloggning igår, jag hann helt enkelt inte. Först skola, gjorde ÄNTLIGEN (det har ju bara tagit sisådär 4 månader) provet på steg 25, så nu kanske jag kan sätta mitt MVG iaf. Sen fick jag stanna kvar en stund, för hade två NO-inlämningar och en bild-inlämning som jag inte heller va helt klar med. Men Jonna va snäller och väntade på mig, haha!

Sen snabba mig till stallet, rida och sånt. Sen hem igen och snabbt som fanken in i duschen, för skulle va hemma hos Nikki klockan 7 var tanken. Men såklart så hann jag ju inte bli färdig, så tio i 7 satt jag och sminkade mig på bussen påväg hem till Nikki, tidsoptimistisk som vanligt.


Nikki


Men men, tjugo över 7 var jag iaf hemma hos henne, så åt vi tacos och sånt, sen stack vi och hyrde film. Det blev Twilight. JAG FÖRSTÅR INTE VAD GREJEN MED DEN DÄR FILMEN ÄR? :| Den är inte ens bra gjord.
Aja. Sen vid 12 började det såklart spöregna, just när jag skulle ta bussen hem. Så jag såg ut ungefär som ett dränkt lejon när jag kom hem, med mitt fluff hängande i stripor runt kinderna. Sen somnade jag nästan direkt.

Skriver om idag i ett annat inlägg, annars blir det så himla långt och jobbigt.
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: idaweberg

ELIN, TA TBX DET, DEN E PERFEKT ! (: <3

2009-05-10 @ 13:56:11
URL: http://jageintesomdu.blogg.se/
Namn: essie

khålkäften elin ! bara för du ente fattar så bra filmen är !

2009-05-10 @ 17:40:24
Namn: nikki

håll käften elin, den filmen e skit bra ;o

2009-05-13 @ 20:00:06
URL: http://nikkihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0