Elins liv enligt Essie

Hej, Essie här ! Jag vet att elin har haft en lång lång lång blogg paus, och jag vet också om att det är många som läser denna vackra blogg, och blir upprörda för att hon inte skriver, därför får jag själv (Essie Månsson) ta tag i saken, jag menar vad händer med dagens ungdomar ?!

Som sagt, Elin Dahls liv har varit väldigt upptaget, på grund av skolan ! Asså, så skyller vi på skolan, mycket bra enligt mig !

Bara så ni vet har Elin jobbat mycket med skolan ! Och hon fick MVG på en redovisning (faktiskt på flera stycken, Elins anm., heheheh!)

Så har hon ju som sagt varit med kompisar, och så tar hästen väldigt stor plats, men jag tycker själv att hon kan anstränga sig (stavas?) lite, för att jag måste läsa hennes blogg, är lite desperat !

Essies info om Elins liv är; hon har packat klart (till gamleby), dit åker hon med mig och hela 8;an, för att jobba lite extra. Vi ska vara där i 5dagar, och efter som jag själv har en blogg, så kommer jag blogga där .. men det tror jag inte mina kära vänner kommer göra (Elin & Nikki) så därför kommer jag komma in i bilden, och fixa det lite

Jaa, nu vet jag inte mer om Elins liv , men inga sura minner ! För inom veckans lopp, kommer jag (Essie Månsson) att blogga i Elins blogg som sagt för att ingen ska tappa läsningen på bloggen. Och alla måste tycka som mig, att Elins blogg är sjukt fiiiin ?! För det är den ! Ni som vet, vet ju att hon yrade om innan att hon skulle fixa en ny desing till sin blogg ? Folket, ta det lungt !

Det kommer nog upp en ny desing, inom kort, kanske om en månad eller så ? Ja.. man får ju räkna med lite mer tid när det gäller fröken Dahl (;

Okej, detta var allt för mig och ni kan ju titta in på min blogg ; http://www.essiemansson.blogg.se/

Ha det bra !

Puss hej !



Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0