Dålig uppdatering, ohja!

Jag oooooooooooooooooooooooorkar inte blogga. Har så mycket annat i mitt liv som jag är bunden vid.. skolan, hästen osv. Det blir liksom ännu en grej som hänger över mig, om jag bloggar varje dag. Får se när det har lugnat ner sig lite grann igen, då kanske jag börjar blogga som vanligt. :) Hahah, Essie har ju gästbloggat lite som ni ser! :) Bra där! Läs hennes blogg om ni vill ha tät uppdatering: www.essiemansson.blogg.se

Idag var vi lediga från skolan, som kompensation för att vi var på läger. Så jag och mamma åkte till Väla och shoppade kläder till mig. Haha, mamma va inte riktigt nöjd med mina inköp, men jag va stennöjd!
Sen snabbt som fanken hem, och sen körde mamma mig till konfan. Rätt kul idag faktiskt! :) Sen åkte jag med pappa hem och nu fastnade jag här. Visar bild på ett par AScoola skor jag köpte idag, har inte bestämt mig om de är snygga eller fula. Men COOLA, det är dem! :)

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0