BRUN UTAN SOL

Hejsan hoppsan! :) Det blev visst lite bloggning idag också, framsteg framsteg! Haha!
Idag var det först skola, så upp vid 7 och göra vid sig. Brukar alltid träffa Jonna på busshållplatsen, men självklart var hon sjuk. Astråkigt! Menmen, hon kommer imorgon iaf! :)
Sen var det snabbt hem efter skolan, äta och sen raka vägen till stallet. Tränade för Johanna, och fy fasen vad hårt hon körde med mig. Jag jobbade så svetten rann på både mig och hästen! Fräscht värre. Men nu har jag duschat och är nååååågot fräshare asså! :)

Smorde ju som sagt in mig med den där brun utan solen igår, Kicks egna som kostade 85kr. Har hört från kompisar att den skulle va bra, men om jag ska va ärlig så tyckte jag inte den gav jättemycket färg. Aja, har smort in mig nu igen, så det ska väl blir NÅGON skillnad iaf! ;) Så tråkigt att va blek, jag ser så skabbig ut då.



Sån skillnad? Jatack! Hahahaha! In my dreams!


Nu ska jag läsa bloggar, har inte gjort det på hundra år känns det som. Har mycket att ta igen.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0