Värre än utegångsförbud

Hejhej!
Vaknade för en halvtimme sen
och har redan hunnit med att både duscha, bädda och dammsuga. Den ni! :) Haha!
Va ute med Tim och några andra igår, kom hem en kvart försent, så nu ska jag va hemma klockan 10 resten av lovet. Väldigt roligt. Värre än utegångsförbud, för det tar i alla fall slut någon gång. Detta håller i sig.

Aja. Hade egentligen tänkt åka ner på stan med Karro, hade lovat henne det. Men insåg nyss att vi ska ha hovslagare till Piggy idag, och jag måste va med. Suck. Får se om jag och Karro kan lösa det på något vis. Kanske kan åka ner lite senare. Hoppas det.

Lägger in en bild här sen, det funkar inte att ladda upp bilder! -.-

Nu ska jag se om vi har någon överbliven pizzabit i kylen, så får den agera frukost till mig. Hehe!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0