Tågräls..

Nu ska jag banne mig bli skrotfirma igen! :( Den 17:e juni ska jag få tandställning, för andra gången. Jag hade ju tanställning från femman till sommarlovet mellan sjuan och åttan, och det va HEMSKT. I början gillade jag den, eftersom den bevisade för folk att jag faktiskt gjorde något åt mina hemska tänder, men efterhand som mina tänder blev finare hatade jag tandställningen mer och mer.
Menmen, nu ska jag iaf bara få på insidan, på nedertänderna, så förhoppningsvis kommer den inte synas så mycket. Fast det kommer göra sjukt ont, det är jag säker på. Förra gången jag fick in tandställningen levde jag på soppa i en vecka!


Min förra tandställning. Inte vackert någonstans.

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0