Mysig kväll!

Hejhej! :)
Sjukt mysigt igårkväll/inatt!
Blev hämtad av Corres päron vid 4, så va vi hos Frida halv 5. Så väntade vi typ en timme innan Julia och Essie också kom. Sen åt vi och så. Sen när vi skulle äta jordgubbar trillade Nicole och Jesper också in, bara sådär, haha! Och SEN.. sen droppade Jens också in. Haha, så gick det med den tjejkvällen! ;)
I alla fall så kollade vi typ på film från typ 11 till 4, sen somnade de flesta av oss väl vid 5, sjukt trötta. Men nänä, då har inte Cornelia kunnat sova alls så klockan HALV SJU drar hon upp mig för att gå ut med hunden och spela kort. SUCK alltså! Aja, älskar dig ändå Cornelia, haha! Men, trots starka protester från Cornelias sida så gick jag och la mig igen, sen vaknade jag vid halv 11. Städade undan, packade ihop, åt frukost, sen åkte vi hem vid halv 12. :)
Tack för en mysig kväll tjejer! :) Och killar, haha! Speciellt stort tack till Frida!

 
Corre, Jossan, Frida & Essie. Dock väldigt gammal bild. Julia, Nicole och Jesper saknas.



Tjingeling! /Elin
efter regn kommer solsken..

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0