Mucho sego dago!

Hejhej!
Det va banne mig inte så farligt med den där tandställningen
, det är bara en pyttepytteliten metalltråd på de främsta 6 tänderna, på baksidan därnere, så den syns inte alls. Och ont gör den inte heller, så det är helt lugnt! Fast räknar med att den ramlar av inom kort, kan inte låta bli att pilla på den med tungan hela tiden. Hehe, men vill jag inte bli 500kr fattigare, till att köpta en ny tråd för, så får jag nog ge fan i det, haha!

Väldigt tråkig och intetsägande dag idag. Gick upp vid 10 och åt frukost, men somnade om sen igen. Vaknade vid halv 2, åt, gjorde vid mig och cyklade ner till tandläkaren på stan. Sen hem och sen till stallet. Skulle egentligen stuckit ut, men det blev för sent, plus att jag inte orkade fixa mig, så jag stannade hemma, haha.
Nu ska vi se om det är något kul på dumburken , annars sitter jag väl kvar framför datan ett tag till. NOLIFER!


Hihi, gammal bild, men älskar den fortfarande!


Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0