Jossan

Johanna Christina Holtenäs
En av de få vänner som verkligen betyder något på riktigt. Har känt dig ända sen jag var liiten liiiiten plutt, och ändå har vi aldrig bråkat på riktigt. Även fast jag var ovän med alla de andra, blev jag aldrig riktigt ovän med dig och Cornelia. Kanske på grund av att vi tre har varit med om så himla mycket tillsammans, ni är som systrar till mig, vet verkligen inte vad jag skulle göra om ni försvann. Detta är inget jag brukar skriva till folk, men jag va bara tvungen att få det ur mig. Ni betyder så mycket.


Bild från cpmysig kväll/natt med Jossan. Vi va vakna i ett dygn, DUKTIGA!



Tillbringat kvällen på stan med Jossan. Längesen jag skrattade så mycket. Älskar diiiiiiiig.
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: johanna holtenäs

awe, elin :') såg inte inlägget förrän nu. tack för att du finns gumman, jag älskar dig sjukt mkt. du är en av de få som man verkligen kan kalla äkta! <3

2009-07-09 @ 16:17:52

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0