Jag vill gå uuuuut!

Hejhej! :)
Riktigt härlig dag idag.
Gick upp vid halv 11, duschade och städade. Sen gick jag ut och solade vid typ 12, riktigt skönt. Fast inte fanken får jag någon färg. Sjukt dåligt pigment nuförtiden, haha! Iaf, sen skulle vi ha hovslagare till Piggy halv 2, så åkte vi till stallet då. Va där i typ tre timmar tror jag, i.o.m. vi fick vänta under tiden hon skoddes. Men låg och solade utanför stallet med Karro, så det va lugnt! JAG SKA HA FÄRG!

Sen hem och äta, sen stack jag ut med Tim. Sen kom typ Jonte, Anton och Melvin också. Men jag hade ju mitt trevliga "halv-utegångsförbud", så fick sticka hem redan vid 10. Suck. Aja, blir väl ut imorgon igen, så jag ska väl klara mig.

Haha, har varit sjukt dåligt med uppdatering nu de senaste dagarna. Har prioriterat solen framför datan faktiskt. För en gångs skull, haha! Så min statistik bara sjuuunker. Hittade inte print-screenknappen här, så fick helt enkelt göra min egen imitation! Fin va?



Nu tjatar pappa om att jag måste stänga, så har väl inget val. ;/ Godnatt!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0