Design

Hejhej! :) Vaknade vid 11, gick upp och åt och lite så. Sen städade jag på mitt rum i TVÅ TIMMAR, duktigt va? Hehe. Så nu är där rent, och jag har liiite bättre koll på var mina grejer ligger.


Såna grejer skulle man haft! Haha!


Stack ju som sagt ut med kompisar igårkväll, helt okej kul. Jossan och Snorre ringde och ville ha med mig på bio, men jag va liite tveksam, haha. Så det blidde inget. Synd, det hade nog varit roligare trots allt, haha. Frös så in i skogen mycket ute, så stack hem redan vid halv tolv eller något.

Funderar på att göra en ny design igen.. vad säger ni? Ge mig lite förslag. Färger, bilder, tema? HJÄLP MIG! Haha!

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0