Varannan stranden!

Hejhej! :)
Igår satt jag inte vid datan överhuvudtaget,
starkt jobbat! För första gången på länge så tillbringas sommaren UTE MED FOLK istället för vid datan. Herregud, börjar undrar om jag var någon form av mobboffer innan. Menmen! Gårdagen spenderades först på stranden med Emmie, Karro, Jossan, Corre och lite senare även Måns, Filip, Richard och Nima. Trevligt trevligt! Sedan hem och äta, sen en sväng till hästen. Sen senare på kvällen stack jag hem till Malin, åt jordgubbar och snacka i typ flera timmar. Mys!
Bilder från stranden:



Coola glasögon va? Haha! Dock tillhör de Måns och inte mig. Attans.


Idag är jag hästledig, så ska nog träffa Emmie antingen på stan eller på Väla lite senare, jag måste köpa en ny bikini! Får se vad det blir för någon. Rätt mycket rea nu överallt, så vem vet? Kanske hittar någon där. :)

Nu ska jag göra vid mig, ha det så bra!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0