Väla

Seg uppdatering nu igen, haha! Försöker uppdatera lite då och då, så den inte blir HELT död i alla fall. För jag vill inte ta bloggpaus heller, det är rätt kul att blogga ändå liksom.

Va på Väla igår med Emmie. Vi fick ryck och åkte dit, bara för att ha något att göra liksom. Sen när vi väl va där ringde vi en kille som Emmie snackat lite med, så kom han dit. Så typ va vi där med han och så. Sen tog vi bussen hem, sen en liten runda till hästen. Hon är nästan frisk nu, hade det inte varit för att jag själv inte vill ge henne sprutor och sånt så hade hon kunnat få åka hem. Men jag är så rädd att jag ska sticka fel, så det är bättre om de gör det på djursjukhuset.
Sen hem och byta om och så, sen ut med Tim och Emmie. Fast Emmie tyckte det va tråkigt och stack, haha!

Fick hem min ridstövel idag, den har varit på lagning jättelänge nu. Dragkedjan gick i sönder på den, så fick vi den lagad. Men sen red jag i den två gånger, och sen var den i sönder igen. Så nu krävde vi en helt ny dragkedja, och idag äntligen fick jag hem den. Det tog sin lilla tid, haha. Några månader mer bestämt.



Nu ska jag se färdigt ett program på TV, sen ska jag göra vid mig och sticka ut en stund.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0