Kort uppdatering!

Hejhej!
Riktigt dålig uppdatering från min sida
, det får jag hålla med om. Men som sagt, det verkliga livet går före bloggen! :)
Men i lördags va jag först på stranden med Emmie och den här lille tönten..:


Ida


.. och sen på kvällen va jag ute med Emmie, Måns, Nima och lite senare Tim.

Gårdagen spenderades i Båstad med familjen. Ganska trist, men ändå lite småmysigt. Fika och sånt. Fast det regnade, så mitt hår blev lockigt. Sorgligt! HATAR ATT HA LOCKIGT HÅR! Sen på kvällen va jag ute med Tim, Jonte och några till.

Idag händer det inte så mycket, iom. Piggy. Hon har ju stått på djursjukhuset nu över helgen, och så skulle de ta lite nya prover och sånt idag. Om de är bra och de inte hittar något får hon kanske åka hem idag. Lille vännen.. :(

Nu ska jag försöka få ordning på bdb, som har cepat sig totalt. Hatar när den inte gör som jag vill. Jisses, jag är nog beroende.
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0