Kort uppdatering!

Hehhehe, whooooops! Som det kan gå med uppdateringen, haha! Har kommit på att jag i stort sett börjar ALLA mina inlägg så, men det kan inte hjälpas. Tror jag ska ha det som avslutande text i alla inlägg, där jag får förklara att jag inte kan uppdatera så bra alltid, haha! Det ska jag banne mig. SMART ELIN! (Y)

I korta drag så har dagarna sett ut såhär:
Måndag:
Träffa Emmie på stan. Typ yra runt lite, titta i affärer och träffa några killkompisar till Emmie. Sen hem och en snabb runda till hästen, sen ut med typ folk. Minns inte vilka som va där, haha!

Tisdag: Mådde inte bra när jag vakna, så typ sov till halv två, sen kolla film. En prinsessas dagbok 1 och 2, hahahahah! Så sjukt roliga! :'d Mådde bättre efter några tabletter, så sen ut till ponnyn och sen ut med Emmie, Rebecka och Olivia och typ deras småkusiner. Sen träffa jag Tim och hans killkompisar typ.



Onsdag: Falsterbo! Blir nog enda gången för detta året, men det räcker. Rätt segt detta året om man jämför med tidigare. Köpte bara lite småsaker, visar bilder i nästa inlägg.

Tjingeling! /Elin

som jag sa: mycket möjligt att det inte uppdateras förrän om några dagar. då har jag helt enkelt haft kul ute i det riktiga livet. puss på det!

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0