Kalle och chokladfabriken

He-he! Kom precis hem från Emmie, vi kollade film. Mycket mycket bra film.. mycket mycket underhållande. HAHAHAHHA! Och denna film var ju då Kalle och chokladfabriken. Känner att jag och Emmie är väldigt mogna i våra film-val, häromdagen såg vi Hannah Montana the movie. Ja, så kan det gå.



Nu får jag inte träffa Emmie förrän på måndag, hon ska bo hos sin farmor ute i Rydebäck för hennes föräldrar är bortresta. Snyft snyft! Eller tja.. det är två dagar dit, men det KÄNNS länge.
Och sisådär andra meningen från hennes farmor till mig bestod av en blinkning och orden "ja, jag tycker du ska flörta lite med Max". Max är Emmies 18-åriga bror som aldrig säger ett ljud till varken mig eller Emmie. Gullig farmor! Haha!

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0