Cykelmotion

Mycket trevlig dag med Emmie. Seg som hon va så blev hon inte klar förrän vid lite över 2, men klockan halv 3 var jag i alla fall hemma hos henne och sen cyklade (ja, ni läste rätt, CYKLADE) vi ner till stan. Gick i några butiker, köpte ett jättefint linne på H&M. Sen åt vi lite snabbt på Donken och sen fick vi för oss att vi skulle till Skopunkten, eftersom Emmie skulle ha ett par skor där. Så vi cyklade dit också. Shit så mycket motion jag fått idag, menmen, inte mig emot! Sen skulle Emmie på restaurang med sina föräldrar så jag cyklade hem, och hon cyklade till restaurangen. 
Kom hem för en stund sen, så nu har jag ätit, duschat och lite så. Ska kanske ut och träffa Måns sen, men han kunde inte förrän vid halv 11 och jag vill va med någon nu ju. Får se om någon är pepp! Hehe..
Här är linnet jag köpte, jättefint! Och billigt.. 49kr!



Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0