Tuff dressyrträning!

Hejhej! :)
Glömde ju berätta igår om min dressyrträning
för Johanna. Förra veckan, när vi tömkörde Piggy för en annan tränare än min vanliga sa hon att Piggy hade börjat sätta lite muskler på fel ställe av bakdelen, och att hon behövde jobba mer med bakben och rygg när jag red. Så nu har Johanna satt ihop ett nytt träningsschema åt oss så att det inte blir värre.

Första träningen var igår, och fy satan vad vi fick jobba, jag och Piggy. Jag fick bita mig i tungan flera gånger för att inte skrika av utmattning. Herrejisses, tror jag får börja gå på gym snart. Haha! :) Nä, men träningen gav verkligen resultat, Piggy trampade på riktigt ordentligt i slutet och både hon och jag var helt slut.

Nu ska vi snart till stallet igen, ska träna Anton lite. :) Får se vad han tycker om det, han är inte så förtjust i att bli hunsad av storasyster, haha!


Väääääldigt, väldigt suddig bild sen tömkörningen. ÄlsklingsLotten! <3
Haha, ser ut som att hon har två ben bara.



Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Jo

Tack för din fina kommentar, kul att du gillar min blogg!

Vad är din häst för ras? Hon ser väldigt söt ut iaf :) Hur gammal är hon?

2009-02-21 @ 21:22:24
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0