SKOLPANIK!

Jag hatar veckan strax innan det är lov. Speciellt som nu, när vi först har en veckas lov och sedan prao. Då måste man liksom hinna med alla saker innan lovet, så att man inte glömmer saker under de två veckorna. Skjut mig! :(
Och till råga på allt så måste jag fixa prao också, och det har jag inte gjort. Jag skrev ihop ett brev och skickade till lite olika ställen, INTE EN ENDA HAR SVARAT? Trevligt värre. Så, ännu en sak att panika för. Nödlösningen är att praoa på min gamla skola, hos småttingarna då. Hade väl varit okej-kul, men hur mycket ger det mig? Inte ett skit. Ska ringa några ställen till imorgon och kolla, så får vi väl se.

Hade en föreläsning om ergonomi idag i skolan, om saker vi ska kolla upp under praon. Handlade rätt mycket om hur man sitter rätt när man sitter vid datorn. Kom på att jag antagligen sitter väldans fel, och det stämmer antagligen eftersom jag får helt sjukt ont i nacken efter.. kanske en halvtimme. Gör hiskeligt ont. MEN! Nu ska här bli ändring. Haha! Rak i ryggen och nacken sträckt. Hujeda mig.

Nu måste jag plugga engelska. Ska översätta tre kapitel ur en svensk bok till engelska, läsa igenom hela översättningen och förbereda för muntlig framställning till imorgon. Roligt värre. Bloggar kaaaanske, kanske sen.


SKJUT MIG!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: essie månsson :D

skolan dödar mig :/



moa & sofia språk ;)<3

2009-02-13 @ 13:20:22
URL: http://essiemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0