Segsöndag!

Godmorgon godmorgon! Haha, nä, men det hade väl nästan varit det för mig om det hade varit en vanlig söndag. Idag fick jag dock gå upp klockan 10 för att gå på gudstjänst! :| Hujeda mig vad hemskt! Det är riiiiktigt, riktigt tradigt med gudstjänster. Emmie och jag somna typ på varandras axlar.

Jaja, igår va det Ekebo. Först hem till Karro och göra vid sig (där vi lyckades glömma min väska, så imorse fick jag sminka mig med äckligt, gammalt smink, jag ser förjävlig ut just nu) och sen till Eket. Helt okej kul, inte mega dock. :) Men på slutet va det OK. Haha!
Det blev klänningen som jag visade igår, + plattat men fluffigt hår och så ett par högklackade pumps.

Nu väntar väl hästen må jag tro, kanske ska hoppa lite med Karro idag. Sen är det slapp framför Beck ikväll.
Ha det bra,
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0