RUSTA!

Idag var jag tidigt i stallet för att ta in Piggy från hagen, och så åkte jag och mamma på Maxi sen. Så va det lite dötid mellan Maxi och dressyrträningen halv 3, så jag och mamma åt lunch på restaurang Camilla (hahahaha, låter lite fel med hästkläder på restaurang, men det är inte en "riktig" restaurang, utan mer som ett gatukök) och sedan åkte vi till Rusta, bara för att ha något att göra. Följande inhandlades:

 Haha, nej jag skojar inte med er. Jag köpte ALLT i Jane Hellen-serien. Schampo, balsam, duschkräm och deo. Gissa om jag luktar mycket Jane Hellen nu alltså! :) Haha, men det är bra, det luktar asgott!

 Tonad dagkräm från LdB. Riktigt bra är den, har haft den innan också. Det är som foundation, fast den kladdar inte. Skitbra om man t.ex. bara ska till stallet och man inte orkar sminka sig. Och så ett nagellack från L'oreal, i den-mest-perfekta-rosa-färgen-som-finns! :) Haha! Och priset? 30 resp. 10kr! I'm in heaven, I'm in Rusta-heaven.

Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0