PRAO!

Tjingeling! :) Ganska soft och lugn dag idag
. Först upp vid 7 och göra vid sig inför praon. Det är så satans skönt att ha det så nära! Varför bytade jag skola, hallå? :| Det tar två minuter att gå dit! Så fast jag går upp i vanlig tid hann jag både sminka mig i lugn och ro (=fina ögonfransar! haha!), platta håret och äta frukost i lugn och ro. Trevligt värre!
Imorgon börjar jag halv tio, för barnen ska åka och simma på morgonen. Jag hinner alltså t.o.m duscha på morgonen! Haha!



Barnen är skitsöta! Men lovar att jag kommer bli sjuk innan veckan är slut, så mycket baciller som där finns. Menmen, de är gulliga iaf. Man känner sig grymt cool när man går runt på skolgården med tre ungar i var hand, och så möter man alla nior och sånt. Aja, shit happens! ;)

Dressyrträning idag också, gick väl ganska så okej. Fick inte riktigt stöd i tyglarna, men det var definitivt en början till det. Förra veckans träning var iaf hundra gånger bättre! Menmen, det går ju som sagt lite upp och ner.

Nu ska jag plugga litta!
Tjingeling! /Elin

ps. vart blev min design av? jag sitter vid datorn typ 24/7, men glömmer alltid! :| ska bättra mig!

Små tankar om inlägget.
Namn: essie, :D

2009-03-02 @ 15:01:56
URL: http://essiemansson.blogg.se/
Namn: essie, :D

inte bloggat på länge ser jag ?;)<3

2009-03-02 @ 15:02:48
URL: http://essiemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0