Onsdag!

Hade ABSOLUT inget bättre att skriva som rubrik, men ni överlever, right? ;) Det blev inte skräckisen (FIIIIIILMEN hette fredagen den trettonde, Essie lilla! Hahahaha!), utan I taket lyser stjärnorna istället. Och så fick Emmie följa med också, himla snällt av oss tycker jag! Haha! Nä, men hade lovat Emmie att vi skulle se den, men ville inte säga nej till Josse heller, så då körde vi alla tre. Helt ok film, varken bra eller dålig.

Idag träffa jag först Emmie och Måns en stund, sen blev det stallet. FIck rida ute, eftersom ridhuset var bokat. Hujeda mig vad kallt det var! Och då hade jag alltså redan varit ute i tre timmar, och haft.. höhö, lite snällt snöbillskrig sådär. I GYMPAskor! :) Bra tänkt liksom!


Emmie! <3


Nu ska jag plugga.. varför skjuter jag alltid upp det? Det är en av livets svåra frågor, haha!

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: essie, :D

& essie fick sin vilja igenom :D att elin bloggade :D

2009-02-18 @ 21:56:03
URL: http://essies.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0