Tyra Banks - en riktig diva!

Hejsan! :) Mår lite bättre idag, men det gör fortfarande fruktansvärt ont om jag inte trycker i mig lite tabletter. Mamma säger att jag antagligen borde operera bort halsmandlarna, eftersom jag alltid, och då menar jag ALLTID, är sjuk. Och det börjar alltid i halsen. :( Usch, vill inte. Undrar om det gör ont? Om någon av er som läser detta har opererat bort era mandlar, kan ni väl berätta lite?

Jag kollade på TV innan, och såg två program på rad där Tyra Banks är programledare, The Tyra Banks show och Top Model. Och fyfan vilken satans DIVA Tyra är alltså! Jag har aldrig haft den uppfattningen av henne innan, men hon går mig på nerverna. Hon fäller elaka kommentarer och ser sig själv som lite bättre än alla andra. Om vi tar Top Model som exempel; det kan vara en tjej som misslyckats med en plåtning, då är det precis som att Tyra har ett behov av att hon måste visa hur det SKA vara, visa att HON kan det för HON är ju en supermodell.
Men tydligen har inte heller Tyra varit särskilt nöjd med sig själv en gång i tiden?


Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0