Mysig dag!

Hejhej! :) Sen bloggning idag, men har inte haft tid. Först chilldag i skolan, sen slutade vi vid typ halv två. Så gick jag och Jossan ner till Gina Tricot där min mamma och mormor va. Så handlade vi lite där till mig. Sen fika med Emmie och Ida innan konfa. Så provade vi ut kåpor och sånt till konfirmationen på konfan. Glad jag inte sminkade ner den totalt, haha!

Följande inhandlades today:


Öronhängen från Gina Tricot. Inte megasnygga kanske, men har tappat bort mina andra ringar så. 35kr
Här syns mina naglar också. Tre gånger idag har jag blivit tillfrågad om det är lösnaglar? Hahaha!


Trosor från Gina Tricot. Fick dem av mormor, tack till henne! :) 30kr/st.

+ en asfin jeansjacka, också den från Gina. Glömde ta bild dock, hehe!

Nu ska jag stänga och sen sova, godnatt!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0