Kantiga naglar

Hejhej! :)
Har blivit lite snålt med bloggande,
men jag känner att jag inte orkar eller hinner mer än en gång per dag. Datan är inte det som prioriteras först. ;)
Har precis fixat mina naglar, de var helt förfallna, haha! Ojämna, vassa och riviga. Men nu är det fixat, och jag t.om. formade om dem. Brukar annars ha en ganska så "rund" form, men nu har jag gjort dem ltie kantiga istället, tror det kan bli fint när de har växt till sig lite. ;)


Den "gamla" formen.


Annars är jag väldigt sugen på att göra lösnaglar, nagelförlängning alltså. Två tjejer i min klass har gjort det, och det är sjukt fint! Finns ett ställe inte så långt från skolan som nu i september har ett erbjudande på nagelförlängning för bara 100 kr!!!!!!! Det är sjukt billigt. Ska be mamma ringa och boka (de "hadej ju iiiiiinga tidej" när jag var där. Väldigt nonchalanta typer, men får väl se om de är lika otrevliga mot en vuxen, haha)

Nu ska jag fortsätta se på Legally Blonde på 5:an. Missa inte, en riktig feel good-film! ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0