Dressyrprogram

Hejsan!
Har inget speciellt att berätta
just nu. Inte hänt så mycket idag. Först skola, fick faktiskt riktigt mycket gjort. Jag jobbade nonstop i över en timme, duuuktigt! :) Sedan blev det stan och fika på Waynes med Moa, Jonna och Louise. Riktigt mysigt. Däremot vet jag numera att jag INTE gillar kaffe. Haha!

Sedan var det raka vägen till stallet. Blev dressyr eftersom det bara är lite mer än en vecka kvar till dressyrtävlingen. Red igenom båda dressyrprogrammen, men Piggy var lite ostadig och "platt" när jag red LC:n så det blev sådär. Men i LB:n blev hon stadigare så det gick super! :)
Såhär kan ett dressyrprogram se ut:



Lätt att komma ihåg? ;)
(update: men gud vad litet det blev nu då. :( jaja, ni kanske kan se ungefär hur mycket det är iaf?)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0