Bio :D

Hejhej!
Äntligen kom jag in
, funkade inte innan. Får bli lite snabbt här nu innan jag måste sova, skola imorgon ju. Och konfa såklart, tycker faktiskt att det är rätt kul! :)
Stod funktionär på tävlingen som hölls på ridhuset igår, sjukt tråkigt, men vad gör man inte för klubben? Haha, nej, men man fick mat och då är jag på't! :) Men det är helt sjukt vad vissa är otrevliga. Stod som utsläppare och då de flesta hästar var rätt töntiga när de skulle gå ut genom dörren, fick JAG skulden av ryttarna. Hallå? Är det mitt fel att deras hästar är fega och inte vill gå ut? Haha, jaja.
Bestämde sen med Karro och Josefin att vi skulle hitta på något, så det blev bio. Gick och såg Patrik 1,5. Rätt kul film faktiskt, dock med lite väl ingående bögscener för min smak, kanske. Haha! Gud, jag låter ju som värsta homofoben här, men skitsamma. :)



Ska ladda upp outfiten också, inget speciellt men ändå. Det har varit lite knapert med det på sista tiden.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0