Hästen <3

Hejhej!
Blir jättesnabbt det här
, ska vara i säng om en minut, haha! ;)
Inte hänt så mkt idag.. först skola (såg på fransk film, det gick.. sådär) och sedan stallet. Red ut en liten runda i skogen, mysigt. Jag älskar min häst!
Tränade med henne igår, gick faktiskt rätt bra. Blev själv på träningen (brukar träna med en annan tjej också) så jag fick rida igenom LB:0an som jag ska tävla snart. 9 november närmare bestämt!


Irish Playgirl.


NU ska jag sova!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Lena Petersson

Snarare, blev ensam med hästen på träningen. Du tränar ju alltid själv med hästen =) även när du tränar tillsammans med någon annan som också rider.

2008-10-23 @ 15:54:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0