17 år

Ni MÅSTE MÅSTE MÅSTE lyssna på den här låten (hoppas länken funkar, sök annars bara på 17år) :

http://www.youtube.com/watch?v=XE2U62bOlsw


17 år med Veronica Maggio. Sitter och trycker på replay om och om igen. Haha, Diddi skickade den till mig igår, och jag är redan FAST! Älskar den.
På tal om Veronica Maggio så gjorde hon en kampanj för MQ för längesen, mycket fina bilder må jag säga.


Jag gick faktiskt till skolan idag. Sen att jag nös och fick gå och snyta mig stup i kvarten är en annan sak. Får väl hoppas jag inte smittar ner någon. Har redan smittat ner min bror, upps!
Idag var jag faktiskt duktig, redovisade både matten och engelskan. Gick bra båda två, hoppas jag iaf! ;)

Nu ska jag sova,
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0