Snabb 1månaders-uppdatering

Här kommer en uppdatering över vad som har hänt under (nästan) en månad av mitt liv.
Klickbara bilder.


Jag och hästen har hoppat en terrängbana som sattes upp utanför stallet (dock nertagen nu igen:( )



Min häst har gått och blivit sjuk, och behövde medicin fyra gånger om dagen, så då sket sig både Bahnhof och Ekebo. :( Stackars älsklingsPiggy. Nästan frisk nu dock. :)

Köpt två fina linnen + skor. Bilder på skorna kommer sedan, när jag fotat. :)
Köpte ett linne till, ett likadant fast ljusrosa, men glömde fota ;).


Osminkad på bild.


Varit på Sundspärlan. Det var tonårsfest på Sundspärlan, så gick dit med Essie<3. Rätt lite folk, men eftersom det var folk från stan kände jag en del. :) Alltid kul. Såg ut som på Ekebo för ett tag sedan.

Jossan har fyllt fjortis! :) Vilket firades med bowling med mina favorittjejer. :) Jossan, Corre, Essie, Frida, Nikki, Alexandra, Karro, Josefin och Ellinor.

 
Cornelia med sin bowlingsko i storlek 50. :)


Har fixat en hel del på mitt rum, nu finns det både ett spegelbord, ny byrå, en fin stol och fina detaljer. Lite kvar, men sedan ska ni få se mitt rum! :D

Bästa beskedet på länge har kommit. Vet ni vad som händer den 10:e juni (som förövrigt är dagen efter skolavslutningen.)?!?! :) TANDSTÄLLNINGEN SKA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV! :) Jag är så glad, så glad, så glad. :) Började böla hos tandläkaren så glad jag blev, haha. Lite pinsamt sådär. ;)

Det är möjligt jag fyller på sen, men just nu kommer jag inte på något mer. Jag är helt trött i hela huvudet! ;)

Ha det bra!
Elin




Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0