Godnatt? Glöm det ;D

Haha, som vanligt kan jag inte gå och lägga mig när jag ska. Skrev ju godnatt i det förra inlägget, men så blev det visst inte. :)

Var på Väla innan idag och tittade på skolavslutningsklänning, och jag hittade min drömklänning. Alldeles underbar! Fast ni får inte så någon bild. Än. ;)
När jag skulle prova den var jag så rädd att den inte skulle passa så jag var tvungen att ta ett djupt andetag innan jag lyckades övertala mig själv att dra den över huvudet. ;) Haha.

I alla fall så brydde jag mig inte ens om att gå in på GIna Tricot och leta efter klänning där. Det är så tråkigt när alla har samma klänning på sig. Men när man ser den här bilden ångrar jag mig nästan lite att jag inte tog en tripp in där. Är den inte söööt? :) Jag älskar att handla underkläder.


Gina Tricot, 99kr


NU ska jag lägga mig. Tror jag.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: mingla

bra att jag kan glädja dig :) vad gör du uppe såhär dags :) ?

2008-06-01 @ 00:15:48
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0