Väla

Imorgon blir det antagligen och förhoppningsvis Väla med en kompis. Hon skickade passande nog ett sms innan och frågade om vi inte kunde gå på Väla, och jag var inte sen att hänga på. Nu jävlar ska jag pröva byxorna och skorna. :D
Har nog över två tusen eller något sånt liggande hemma, så pengarna är no problems. Fast jag brukar iofs. få kläder av mamma och pappa. :) Men det är bara för att jag inte får varken barnbidraget eller månadspeng. ;)

Grejer som ska spanas in:




Nu ska jag se ett antal gamla American Idol-avsnitt. :)
Godnatt!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: emma johanna

amen tack så myyyycket. kul! ja, men det är verkligen underbart med underkläder och det kan även vara svårt. inte alltid lätt att hitta det som passar. glad påsk :)

2008-03-20 @ 23:57:21
URL: http://www.emmajm.blogg.se
Namn: Nikki :D<3

läppstiftet är typ dock slut överallt.;/ tro mej, jag har letat, hahah. xD snygga vita shorts, jag har sånna. ;D

2008-03-21 @ 22:22:31
URL: http://www.nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0