Tjenare tjenare . :)

Jaha, tänkte att jag var uppe tidigt idag, fast bloggningen dröjde visst lite. Pappa var ju bara TVUNGEN att kolla den där grejen först och sedan var han ju bara TVUNGEN att fortsätta. Haha. ;)
Jaja, nu är jag här! :) Trött, men inte särskilt sjuk. Måste vara all den där äckliga hostmedicinen jag drack igår. Bluäääh.

Ska dra en sväng bland bloggarna nu, och så bloggar jag sen. :) Ska hämta VR-biljetter sedan också, hurra! ;) Fast bion hade bara öppet mellan halv 6 och 9 så det blir ikväll alltså. ;)

image259


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: hp

det är för att jag aldrig låter den svälla på bilder.. jag gör inget åt mins vällda mage.. den får bara vara där, jag har helt enkelt accepterat den!! iofs.. om jag bär snäva små fodral brukar jag ha tighta höga strumpbyxor under som håller in lillmaggeeeeeen

lycka till!

ömma smek /håppe

2008-03-19 @ 13:19:03
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0