The golden tickets ..

I've got them, the golden tickets!!!!!!!!!!!!!!!! :)

image262


Okej, sådär jätteguldiga är de inte, men de är underbara ändå! :) Bästa bästa bästa! Haha. Jag är sjuk i huvudet, jag skriver rad efter rad efter rad om de där jävla biljetterna. Vem bryr sig liksom? :)
Jaja, jag är glad, det är allt. Jag älskar bio och jag älskar gratis, bra kombo helt enkelt. :)

Haha, när jag skulle hämta dem (vid kvart över 7) var jag helt säker på att jag skulle få stå och köa (pinsamt tyckte jag eftersom jag var stallklädd) men där var inte en kotte. Inte en enda människa! Förutom tanten i vinröd dräkt och matchande läppstift som jag fick biljetterna av då. Så det var bara för mig att stövla in, få mina biljetter och sedan traska ut till bilen igen. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0