Plugget ..

Har ju varit sjuk i nästan två veckor nu, med några små uppehåll, så skolan har hamnat lite på efterkälken. Skulle bland annat haft prov på onsdag (föresten så MÅSTE jag vara frisk till på onsdag, för då kan man hämta ut VR-biljetter, och jag gissar att de tar slut snabbt), men jag har inte kunnat gå på föreläsningar om ämnet, så det blir inget prov för mig. Får nog göra det senare någon gång, ska prata med min lärare.

Men jo, för att komma till saken. Jag får ta och "seriöst plugga" imorgon, så det är inte säkert att det blir så bra med uppdatering. Så ni vet liksom. ;) Har försökt hela veckan, men jag har varit alldeles seg i huvudet, så det har inte blivit av. Men känner att jag är på bättringsvägen nu, så hoppas det går. :) Måste ta tag i skolan nu alltså. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0