Nya täcken :)

Idag kom mamma hem med en hel drös med nya täcken till pållen. Superfina och jättebilliga! Det blev ca. 500kr för allihopa! :D

 Rött regntäcke, att ha närmre sommaren. Passar perfekt till en grimma jag har! :)
 Blått svettäcke, möjligen är det lite för litet, men då får Antons häst det.
 Brunt svettäcke med hög hals, SUPERMYSIGT! Favoriten tror jag. ;)
 Reflextäcke att ha när jag rider ute, så jag syns ordentligt!

(inte min häst på bilderna, jag fotade från paketen som täckena låg i)

Ska höra med mamma hur de satt, var ju inte med i stallet idag.
Föresten så hade mamma en glad nyhet när hon kom hem från stallet, jag ska få rida en superfin storhäst som står i stallet tillfälligt, eftersom ägaren ska iväg lördag-måndag. Wiee :) Tycker jättemycket om den hästen!

Nu ska jag lägga mig, jag är helt sjukt trött. Är nog hemma från skolan imorgon också, tror jag.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0