Nya stövlar! :)

Åh, jag är så glad! :) Jag har fått nya ridstövlar av mamma och pappa idag. :) Skitfina är dem!
Skulle köpt dem redan igår, men eftersom min storlek (eller ja, skaftvidd) inte fanns igår fick jag köpa dem idag istället, när tanten som sålde hade tagit med sig en smal modell. :)
Jag har inte lagt in bilderna på dem än, men ni får se dem lite senare, I promise! :)

Har nästan gjort färdigt i stallet för idag, ska bara dit och byta täcke och ge henne mat sen också. Men det är snabbt gjort. :)
Anton (bror) och pappa ska på släktkalas hos min mammas moster sen, men jag och mamma mår inte hundra så vi följer inte med. Synd, jag gillar påskmat.

Nä, nu ska jag läsa bloggar och sedan får jag väl äta något också.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0