Nice movie! :)

  • Aaooouuehh.. vilken gullig film! :) Kan varmt rekommendera den, 27 dresses är filmen ni ska se när den börjar gå på bio alltså. Rolig för det mesta och lite halvsorglig ibland. :) Och Katherine Heigl spelade jättebra, faktiskt.

Duktig skådespelerska!



Men korkad som jag var köpte jag en cola, en stor cola. Ingen bra idé om man inte vill springa på toa efter halva filmen alltså. Så jag satt och hade sjukt ont i magen, ville ju inte missa något. Haha. ;)

Nä, nu ska jag äta. Sitter och bloggar från pappas data, eftersom den är trådlös, men ska snart blogga "på riktigt" från den vanliga datan. ;)
Föresten såg jag en sak precis som gjorde mig SKITGLAD. Nästan besöksrekord. Fortsätt besöka, besöka, besöka! ;) Haha.

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: alex

var med i tävlingen på min blogg:D

2008-03-27 @ 20:40:19
URL: http://amethyst.blogg.se
Namn: emilie

haha, låter som en bra film deh ;)

2008-03-27 @ 21:02:32
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0