Jaha ja..

Och där var dagens inspiration slut. Hehe, precis som igår vid den här tiden.
Fast då blev det ju ett helt inlägg iaf, fyllt med kläder. :) Hoppas någon tyckte om det?
Vad vill ni egentligen läsa om här i min blogg, mer om mig, mer hästar, mer mode, mer bilder?
Jag vill jättegärna veta, så skicka en liten kommentar om vad ni vill se, så blir jag glad! ;)

Nu är det ridsport på TV:n, rättare sagt dressyr. Spännande, bara kändisar som är med. :) Inte för att jag lär mig ett skit av att kolla på dem (man ser knappt av de gör någonting) men det är ju väldigt fint. Tänk den dagen när Piggy kan gå så, då kommer jag att smälla av. Tur att det aldrig kommer hända då, för jag vill inte smälla. ;)


Nä, dags för godis, cola och TV nu.

Var det föresten någon som såg Körslaget idag, var det bra? Verkade rätt trist faktiskt, men jag hann inte hem från stallet för att kunna göra mig en egen bedömning.



Ha det bra!
Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0