JAG ÄLSKAR DIG!

Jag älskar min häst. Hon var fantastisk idag :):)
LC:n kändes ganska så bra, några små missar men ändå ganska bra. Och det var tydligen bättre än jag trodde, eftersom jag vann. Haha ;)
LB:n var värre, hon var lite trött och då blev hon "springig", så det gick sådär. men jag blev ändå 3:a. :D

1:a i första klassen, LC:1 63,33%.
3:a i andra klassen, LB:1 62, någonting% ;) Minns inte riktigt och just nu hittar jag inte mitt protokoll.

Här är tre bilder från när jag red, de är printade från en film, därav den dåliga kvalitén.

 Bilderna är klickbara.
Jag älskar min ponny. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Alice

Ruskigt fin häst du har! :)

2008-03-27 @ 13:37:45
URL: http://lillalice.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0