Hemma..

Hejhej! :)
Dåligt med uppdatering idag ja, men det kommer en dagens outfit lite senare. :)

Har varit i stallet nu precis, red hästen lite grann i ridhuset (där är äntligen ledigt efter tävlingen som har hållts där hela helgen). Red inte så länge, bara en liten stund eftersom hon har vilat nu i nästan två veckor. ;)
Hon var superfin idag, riktigt mjuk och följsam. Sånt är alltid kul! :)
Pratade lite med Karro också, hon laddar redan för nästa Ekebo, haha. 5 april är redan inbokat. :)



Var ju hos farmor också innan idag, åt tårta och godis. :) Såklart, godis är självskrivet hos farmor. ;) Grattis till henne än en gång. :)

Nu är jag skittrött (sov ju som sagt inte så bra inatt), så nu ska jag se Wallander och sedan ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Men jag lovar att posta outfiten. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki. :D<3

jag hänger nog med på ekebo nästa gång också! :D

2008-03-25 @ 14:22:38
URL: http://nikkisfoto.blogg.se
Namn: Nikki. :D<3

NEEEEEJ , kom på en sak; ska tävla dagen efter :(

2008-03-25 @ 14:23:06
URL: http://nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0