Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Nu är det dags för mig att plugga igen, suck. Känns sådär faktiskt. Men måste vara klar med det nu så att jag kan träffa tjejerna ikväll, för lite film-mys.
Det är franska som gäller nu, ska redovisa den imorgon och inte har jag så bra koll på det, nej.

Känner mig faktiskt lite stolt idag, klockan är bara halv tolv och jag har hunnit äta, duscha(!), bädda, städa lite, måla naglarna och sminkat mig. Fantastiskt!
Haha, det låter nog inte som något ovanligt för någon annan, men för mig som är så fruktansvärt morgontrött är det väldigt bra!
Denna gång blir naglarna mörkblåa, kan nog bli lite fräckt tror jag. Nu när jag inte rider heller så kanske jag kan få behålla färgen längre än en dag. Får hoppas på det. Visar bild sedan.


Ingen har en sådan röst som hon. Jag får rysningar i hela kroppen.
Detta är definitivt vad jag ska lyssna på under plugget.


Nu väntar franskan,
Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Hanna

Läser du min blogg eller :P haha

2008-03-02 @ 21:41:06

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0