GODMORGON :)

Godmorgon godmorgon! :) Taha, vad snabb jag var idag. Har redan gått upp (okej, det fattade ni nog ändå), ätit, tvättat mig, bäddat, borstat tänder och kollat bloggar. :) Det var något mer, kan bara inte komma på vad. :P

Jag drömde skitkonstigt inatt också, den här gången var det om (bla) StinaLee (http://www.stinalee.se/) och Matildan (http://www.matildan.tjejsajten.se/). Stina hade lagt ut en massa gamla, pinsamma bilder på mig på sin blogg, och sedan skrev hon att det var en annans bilder. Och bara för att hon innnan det hade skrivit att hon skulle ut och resa satt jag och familjen helt plötsligt på ett plan till Thailand. Och på vägen dit mötte jag Matildan som åt glass och fick en tant efter sig som sa "Matilda, ät nu, du behöver minsann mer kött på benen!". Haha. Helsjukt.

97837-7958 Medverkande. image595


Jag får snart starta en ny kategori som heter "drömmar". Men det är bara för att jag ställer min väckarklocka runt 8, men sedan slår jag bara till den och så vaknar jag vid 10-11-tiden. Och på den tiden där emellan hinner jag inte sova så djupt och då minns jag alla drömmar. ;)

Jag återkommer.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0