Dagens städning i bilder.

Då jag nu har bestämt mig för att renovera mitt rum måste jag ju börja med att rensa bland alla saker, eftersom jag har fruktansvärt mycket grejer precis överallt!
Just nu är mitt rum faktiskt rätt trist, blå-vit-rutiga detaljer och vita halvkorniga väggar. Och till det en blå-gul matta (som är rätt ful faktiskt) och en herrans massa barnsliga tavlor, bla. föreställande katter och bilder på mig själv från förskolan- 4an. Fruktansvärt. Så nu förstår ni väl varför jag vill renovera va?

image167

Jag har tänkt mig en helt ny stil på rummet, mestadels vitt med svarta detaljer, såsom tavelramar, matta och någon möbel kanske. Hade tänkt mig att det ska bli lite "romantiskt och gammeldags" stil över det hela. Vad tror ni om det? Låter det fint?

Skulle himla gärna velat ha en sådan här istället för mitt skrivbord och bokhylla, problemet är bara att den är mörkbrun och det passar inte in. Men allt annat i den serien finns både vitt och brunt, så jag funderar på om den kanske också kommer i vitt snart? Hoppas det, jag vill så gärna ha den, den är helt perfekt! Föll för den direkt, det var liksom kärlek vid första ögonkastet!
Är den inte underbar?

HEMNES Spegelbyrå
Ikea- 1 995kr


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0