Bloggmingel..

Ingen har väl missat att det var bloggmingel igår? Veckorevyn som ordnat och självklart lockade det många kända bloggerskor. Nu var ju inte jag inbjuden då, men jag vet inte om jag hade vågat om det nu var så att jag faktiskt var det. Tänk vad läskigt att stå och posera framför kameror och prata med folk som man kanske inte har en aning om vem det är är? Usch. Fast lite coolt hade det ju varit ändå.

Här är mina favoritoutfits:

 
Tjejen i grönt, Karin Westlund. Fint matchat!

 
Tyckte inte någon av de "hela" outfitsen var så snygga här, men kolla BYXORNA, de är ju fantastiska! (nej, jag har inte hittat mina GT-byxor än. :( deprimerande) Hanna Fridén och Mia Jonasson.


Kenzas outfit var riktigt fin, inget speciellt men på något vis blir allt hon sätter på sig snyggt. Orättvist.

Ha det bra!
Elin



Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0