100% humor!

What a superb day beacuse:
(lite knagglig engelska kanske).

1. Franskan gick bra, riktigt bra faktiskt! Var sjukt nervös och illröd i ansiktet men jag förstod i stort sett alla frågorna min lärare ställde. Det lutade iaf mot MVG sa hon, hon skulle bara läsa igenom texten också.

2. Hästen är "frisk" igen, inte för att hon har varit sjuk, men väldigt trött. Nu har hon vilat lördag-söndag och idag var hon samma gamla vanliga Piggy igen. <3 HURRA!

3. Nu väntar tekoppen och TV:n på mig, det är nice ju. :)

image175
Haha, 100% humor på den bilden! ;)

Jag återkommer.
Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Sandra

Härlig bild!!

2008-03-03 @ 21:11:11
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0